Authors Note~

Soooo.... tänkte bara göra en snabb AN.
Det har vart skrämmande länge sedan jag sist uppdaterade. Skjut mig inte, tack.
Men, jag har haft ett ganska gigantiskt fall av akut idètorka och writers block.
Som, om det nu är någn som fortfarande bevakar det här stället, ni kanske har märkt är kapitel 12 borta. Yay. För det var bara något jag smällde ihop då jag mer eller mindre hade ångest över att inte veta vad jag skulle skriva, och bara ville avsluta skiten så fort som möjligt.

Novellens status just nu: Kapitel 13, vilket i nuvarande läget är sista kapitlet, är klart. Och hotfullt aslångt, typ 4 handskrivna A4. På båda sidorna.
Kapitel 12, å andra sidan, kärvar. I ett ögonblick av inspiration började jag skriva mitten på det (skillz, jag vet) men jag vet faktiskt inte vad jag gjorde med det papperet...
Så, Älskade Syster är för tillfället på Hiatus, tills jag lyckas fatta mod och göra klart den.
För den ska bli klar.
Annars lovar jag att jag ska hänga mig i en ljuskrona.
Love ya.
//Loella the Awesome.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Okej, just desperate for you 2 know, jag bevakar fortfarande. Dock så kollar jag inte in så ofta då det inte skrevs nått på länge. Men nu ska jag hålla ursikt lite oftare då? :)

2011-07-17 @ 16:27:09
Postat av: Kakan

Jag läser fortfarande jag med :)

2011-07-28 @ 12:29:25
URL: http://enlitenforfattare.blogg.se/
Postat av: Jennü

JAG LÄSEEEER. Ditt största fan, typ<3 Ska typ läsa om den för det var så längesen... Ge oss ett smakprov på det du skrivit? Bara en mening? Snälla?:D

2011-08-09 @ 00:33:15
URL: http://jennuslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0